Azi nu am chef să... văd lumea cu aceiași ochi...

     După cum am spus în postarea precedentă am început să fac schimbări , de la activitățile zilnice la planurile de viitor, tot ce îmi doresc acum este să fiu sănătos și să pot pune în aplicare tot ce îmi trece prin cap, am atâtea idei  și parcă atât de puțin timp pentru a le pune în practică, dar o iau sistematic și într-un final sper să reușesc.
     Am văzut zilele trecute pe marlani.ro un video foarte motivațional, respect pentru creatorul acestuia, după cum spuneam și într-un comentariu acolo, mă bucur că a reușit să preia ideea din clipul original și să o ducă la un alt nivel, probabil mult mai empatic pentru mine și pentru tinerii din romănia, e de apreciat. Respect Adi, respect întregii echipe din spatele acestui clip.


Sper că și voi îl veți găsi la fel de motivațional și vă veți dori să luptați cu mai mult entuziasm pentru idealurile voastre.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu