Azi nu am chef să... uit trecutul...

 
   Ieri mi-am redescoperit "capodoperele lirice" ce datează de mai bine de 6 ani, chiar uitasem de ele, pur și simplu testam ceva și m-am căutat pe google, când colo surpriză, printre primele rezultate am găsit și profilul meu pe un site de poezie de mult uitat. M-am bucurat să revăd o parte din munca mea de pe atunci, pierdută pe parcursul anilor. Mai jos e una dintre cele mai reușite creații ale mele,  zic eu, acum vă las pe voi să vă dați cu părerea.

Sărut...


În ghearele ce te-au răpit
Din a ta joacă cuminte
De-a dragostea şi de-a uitarea.

Acum eşti doar un freamăt
Ce suspină , în vraja zorilor de mai.

Între suspin şi geamăt 
Îmi dai al tău sărut
Dar lacomă îl ceri ‘napoi
Mai apăsat şi mai fierbinte,
Iar eu mă pierd în necuvinte.

Și-atunci sărutul meu de pară ,
Pe albul cărnii tale arde.
O stigmă , cu fierul roşu pusă. 
Ce-ţi va pătrunde-n suflet
Și inima în flăcări ți-o va mistui.

În clipa cea din urmă , iară,
În amintiri îţi va luci ,
Din dragostele toate , una,
Cea care pe rug te-a mistuit,
Întăi prin sărutul aprig de foc.

Şi de durerea iubirii , vei muri,
Optimistă, înălțându-te în fericire,
Sperând dincolo de vis și realitate,
Iar pe urmă al tău zâmbet , atunci ,
Îmi va rămâne întipărit în suflet.

1 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

Te felicit pentru idealismul filosofic si intensitatea dramatica a pasiunii si a emotiilor de care dai dovada.
Sa nu renunti niciodata la scris!

Trimiteți un comentariu